Chaos Phoenix 5, 2-е оновлення тепер додає підтримку Autodesk 3ds Max і Maya 2024.
Наповнений новими потужними функціями, які надають ще більше творчого контролю та відкривають нові захоплюючі можливості моделювання. Але це ще не все — продукт також має низку вдосконалень інтерфейсу та значне прискорення, що дозволяє виконувати роботу швидше та ефективніше, залишаючи користувачам більше часу, щоб розкрити свій творчий потенціал.
Виконуйте роботу швидше завдяки покращенню продуктивності. Завдяки швидшим рідинам, текстурам частинок і попередньому перегляду, створенню кешу тощо симуляції Phoenix тепер на 20% швидші порівняно з Phoenix 5.10.
Швидший і більш настроюваний інтерфейс користувача для симуляції, візуалізації, попереднього перегляду, взаємодії зі сценою та введення. Крім того, доступне нове плаваюче вікно для прикріплення та організації розгортань Phoenix Simulator.
Керуйте викидом рідини, як ніколи раніше. Нова опція Directed Velocity у Phoenix Sources дозволяє без особливих зусиль створювати швидкості в потрібному напрямку або навіть використовувати силу текстурних карт, щоб впливати на них.
Економте дорогоцінний час налаштування та швидше отримуйте реалістичні результати завдяки доданій підтримці візуалізації океану з адаптивною сіткою. Адаптивна сітка тепер може розширюватися вертикально для океанічних сцен, усуваючи потребу в ручних налаштуваннях.
Створюйте ще більш реалістичні анімації водних суден. Тепер ви можете зафіксувати обертання об'єкта-клону Active Body щодо оригінального об’єкта, дозволяючи човнам нахилятися під час повороту.
Оптимізуйте симуляції за допомогою нового випуску Simulation Speed. Отримайте цінну інформацію про найбільш трудомісткі аспекти вашої симуляції та отримайте корисні поради щодо того, як їх пришвидшити.
Отримуйте миттєвий зворотний зв'язок, щоб точно налаштувати симуляції або досліджувати різні зовнішні вигляди завдяки покращеній підтримці інтерактивного рендерингу виробництва V-Ray CPU. Економте час для творчості.
Транспортуйте координати текстури вздовж рідин під час симуляції та використовуйте їх разом із режимом візуалізації Isosurface для створення вдосконалених ефектів під час візуалізації.
Створюйте стилі панелі інструментів навіть без вибраного об’єкта. Якщо жоден об’єкт не вибрано, автоматично створюється сфера, яка використовується як випромінювач для симуляції.
Попередній перегляд симуляцій під час запуску simscenes через AWS Thinkbox Deadline завдяки Phoenix Standalone Previewer. Крім того, подивіться, як просувається симуляція під час надсилання сцен .max.
Chaos Phoenix – універсальний динамічний симулятор, який легко інтегрується з Autodesk 3ds Max, Maya, V-Ray і Corona.
З питань додаткової інформації, ліцензування та придбання ліцензій Chaos Phoenix звертайтесь до консультантів LTB Soft - спеціалізованого постачальника продуктів Chaos Group в Україні.